سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
جمله زیبا :: سبک برتر

سبک برتر

سبک برتر

سبک برتر

جمله زیبا

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ


با یک جمله روی دیوار، متحول شدم

من توی یک خانواده مذهبی بزرگ شدم و تک دختر هستم. برای چادری شدنم، هیچ اجباری نداشتم. اولین چادرم رو توی سوم راهنمایی، وقتی که می‌خواستم برم مشهد، برای رفتن به داخل حرم دوختم. بعد اون هم دیگه چادر سر نمی‌کردم. مانتویی بودم، اما حجابم متعادل بود.

به همین منوال تا دوم دبیرستان مانتویی بودم تا اینکه یک روز عصر که از مدرسه تعطیل شدیم، دیدم روی دیوار روبه‌رویی مدرسه ما، یک جمله تازه نوشتند. رنگ‌ها هنوز خشک نشده بود. وقتی اون جمله رو خوندم، یک حالی شدم. شب توی خونه، خیلی بهش فکر کردم. فردا که اومدم مدرسه، با دوستام راجع بهش حرف زدیم. ما یک گروه 6 نفری بودیم که تصمیم گرفتیم چادری بشیم، برای همیشه. از اون روز تا حالا من چادری‌ام...

و اما اون جمله چی بود؟

(هر کس زیبایی اندیشه پیدا کند، زیبایی تن به کس نشان نمی‌دهد )

از اون ماجرا 13 سال می گذره و من هر روز، بیشتر به چادرم افتخار می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱
سبک برتر

نظرات  (۱)

۱۸ دی ۹۲ ، ۲۰:۳۴ مهرداد طارقلی
سلام آقای جواد عباسی .
ممنون از مطالبتون. خوبه. ان شاءالله موفق باشید.
خدا خیرتون بده , نظر منو تایید کنیااااا...
.
" حجاب هنر زن و زن هنر آفرینش است. "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگافکت نوار وضعیت