سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
عفت عمومی :: سبک برتر

سبک برتر

سبک برتر

سبک برتر

عفت عمومی

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۸ ب.ظ

عفت عمومی، فراتر از واجب و حرام است

عفت عمومی مربوط به زنها نیست مربوط به مردها هم هست می گفت من با پیراهن آستین کوتاه بیایم بیرون حرام است گفتم نه شما با یک لنگ هم می توانی بیرون بیایی اما به هم زدن عفت عمومی است.

یک جوانی و یک خانمی خیلی دستشان را گردن هم کرده بودند گفتم آقا چرا این کار را می کنی گفت آقا خانمم است گفتم عفت عمومی به هم می خورد برای شما حلال است ولی عفت عمومی هم حساب دارد. شما توی خانه ات می توانی هر جوری آهنگ را بالا ببری؟ بالاخره همسایه اذیت می شود نباید بگویی ماشین خودم است ماشین مال خودت است ولی خیابان که مال خودت نیست بعضی ها هم ندید بدید آهنگی گرفته اند خیال می کنند کلید فتح هندوستان یک نوار پلاستیکی که اینقدر پز ندارد اینها بندگان خدا. فرد بیرون خانه خودش را آرایش می کند!!! امام کاظم (ع) فرمود هر کس کار غیرمعمولی می کنند این پیداست در درون احساس کمبود می کند جامعه به او محل نمی گذارد حالا که کمال ندارد دست به این کارها می زند.( که مردم به او نگاه می کنند)

برنامه درسهایی از قرآن

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
سبک برتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
وبلاگافکت نوار وضعیت